۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۶۰۵۱۱۳
حجت الاسلام رهنمایی:

آمریکا و غرب رو به احتضار است | لزوم استفاده از جوانان برای تحقق گام دوم

آمریکا و غرب رو به احتضار است | لزوم استفاده از جوانان برای تحقق گام دوم
عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان در تحقق بیانیه گام دوم استفاده شود، از تشکیل چهار کمیسیون در این مؤسسه برای تحقق این بیانیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمدرهنمایی عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عصر امروز در نخستین جلسه نمایندگان نهادهای حوزوی که در دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، از تشکیل چهار کمیسیون در این مؤسسه برای تحقق بیانیه گام دوم خبر داد و گفت: این چهار کمیسیون عبارت از کمیسیون های تبیین دستاوردهای انقلاب، سازماندهی نیروهای انقلاب، بصیرت افزایی و تعمیق باورهای دینی هستند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی مسأله معنویت و اخلاق را مهم ترین مطلبی دانسته اند که باید مورد توجه حوزه و روحانیت قرار گیرد، ابراز کرد: یکی راه های بررسی بیانیه گام دوم مدخل یابی محسوب می شود و ما نیز تا کنون 45 مدخل مهم و حساس در این بیانیه را شناسایی کرده ایم.

وی با بیان اینکه ما از نسل جوان حوزوی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب استفاده می کنیم، افزود: جوانان از توانایی و حوصله بیشتری برای استخراج مبانی بیانیه گام دوم برخوردارند، بنابراین باید از ظرفیت آنها بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام رهنمایی با تأکید بر لزوم تبیین و تفسیر بیانیه گام دوم برای همه اقشار جامعه به ویژه حوزویان ابراز داشت: امروز شکی نداریم که غرب رو به احتضار است و ما باید ضمن تبیین بیانیه گام دوم، افول و احتضار دنیای غرب را برای جامعه تبیین کنیم.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه امروز تحلیلگران بزرگ غربی به مسأله افول آمریکا و دنیای غرب اذعان دارند، خاطرنشان کرد: امروز غرب می داند که رو به احتضار است برای همین به هر مقوله ای دست می اندازد تا چند صباحی بیشتر زنده بماند./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات